lauantai 16. tammikuuta 2016

Seurakuntapalvelijaksi vihkiminen

 
"Minä opetan sinua’, sanoo Herra, ’minä osoitan sinulle oikean tien. Minä neuvon sinua, katseeni seuraa askeleitasi." Ps. 32:8
 
Ajatuksia
 
Oli mahtavat kymmenen päivää, jotka sain viettää rukoillen ja paastoten. Päätin kokeilla sellaista paastoa, jossa jätän pois kaiken turhan ja keskityn oleelliseen eli Jeesukseen. Päivittäin luin ja tutkin Raamattua, luin hengellisiä kirjoja, rukoilin sekä lauloin/soitin hengellisiä lauluja, nautin kauniista luonnosta sekä terveellisestä ruoasta. Söin ainoastaan kasviksia, hedelmiä, jyviä ja papuja koko tämän kymmenen päivän ajan. Opin, että on tärkeää ottaa aikaa rukoukseen ja Jumalan sanan tutkimiseen, jotta suhteemme Jumalaan pysyisi elävänä. Nämä kymmenen päivää todella vahvistivat suhdettani Jeesukseen ja haluan olla hänen lapsensa sekä viedä ilosanomaa hänestä eteenpäin. Tänä sapattina minut vihittiin seurakuntapalvelijaksi. On ilo palvella seurakuntaa ja käyttää niitä lahjoja muiden hyväksi, joita Herran on minulle armossaan antanut.
 
"Minä luotan siihen, että Jumala, joka on teissä aloittanut hyvän työnsä, myös saattaa sen päätökseen Kristuksen Jeesuksen päivään mennessä." Fil. 1:6

"Jumala saa teissä aikaan sen, että tahdotte tehdä ja myös teette niin kuin on hänen hyvä tarkoituksensa." Fil. 2:13
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti